الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
قم بحفض و مشاطرة الرابط salamiyat على موقع حفض الصفحات
الإبحار
منتدى
التبادل الاعلاني
الإبحار
المنتديات المفضلة
تحدث الى أصدقائك
دون تحميل الماسنجر

المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 38 بتاريخ الأحد 2 مارس 2014 - 12:17

شاطر | 

عاوزة تخسي اتفضلي هنا الحل ...حصريا على منتدى اسيرة الحب الفرعوني

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ayda
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: عاوزة تخسي اتفضلي هنا الحل ...حصريا على منتدى اسيرة الحب الفرعوني   الثلاثاء 13 أكتوبر 2009 - 9:14

عاوزة تخسي اتفضلي

من تجاربي مع انقاص الوزن حجات كتيرة تعبت معاها عشان اخس بس مفيش حاجة جابت نتيجة عشان مكنتش بستمر عليها مدة طويلة.
بس قررت اني اعمل برنامج في شهرين و استحمل و فعلا لقيت نتايج كويسة.البرنامج سهل جدا و كل واحد ممكن يستعين بيه و يطبقو على طول كمان.
انا كنت بفطر الصبح بدري جدا قبل ما انزل الجامعة بكباية لبن من غير سكر و جنبه اي حاجة تانية خفيفة زي زيت زتون مثلا مع قطعة خبز صغيرة او شوية جبنة ولا حبتين تمر و مش باخد بعد كده الا مية لما بحس بالجوع لحد ما وقت الغدا بيوصل على الساعة 1.30 الظهر وساعتها باكل عادي قوي بتجنب بس الدهون و المشروبات الغازية.
بعدين بخرج اتمشى ساعة او ساعتين من الساعة 4 لحد الساعة 6 مساء لما برجع بشرب مية كتير ولما الساعة توصل على 7.30 باخد علبة زبادي صغيرة من غير سكر مخلوطة ببذر الكتان بس ده يوم ايوة و يوم لا عشان مش لازم ناخد اي اعشاب بصفة دائمة يوم باخد الزبادي و يوم باكل تفاح ولما اقرب انام بشرب برده مية و انام.و الله في شهرين الكل لاحظ الفرق و لقيت نفسي كل هدومي بقت واسعة من البطن و الارداف.مجرب شخصيا و مضمون.
اتمنى انكم تجربوه و يعجبكم

عاوزة تخسي اتفضلي هنا الحل ...حصريا على منتدى اسيرة الحب الفرعوني
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1